Dostawę realizujemy na terenie Rzeszów i okolice (+5km)

Regulamin

Sklepu www.PannaKwiaciarka.pl

Sklepu
Panna
Kwiaciarka

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep www.pannakwiaciarka.pl działa na zasadach określonych
w niniejszym Regulaminie.
2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów
Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także
rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep
www.pannakwiaciarka.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki
zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą
elektroniczną.
3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do
korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.pannakwiaciarka.pl
zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego
Regulaminu.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają
zastosowanie przepisy:
1. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca
2002 r.,
2. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
3. ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich
z dnia 23 września 2016 r.,
4. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne
właściwe przepisy prawa polskiego.

§ 2

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
1. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie
internetowej www.pannakwiaciarka.pl umożliwiający złożenie
Zamówienia.
2. KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę
Sprzedaży ze Sprzedawcą.
3. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą
czynności prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową.

4. PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka
organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje
zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność
gospodarczą lub zawodową.
5. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem
Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
6. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
7. SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem
www.pannakwiaciarka.pl.
8. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Eventowe Love Monika Preneta,
Mała 87, 39 – 107 Niedźwiada, NIP 8181730892, REGON 521478327
9. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między
Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
10. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę
zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
11. CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą
Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.

§ 3

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
1. Sklep www.pannakwiaciarka.pl prowadzi sprzedaż Produktów
za pośrednictwem sieci Internet.
2. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały
legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie
stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając
Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach
podanych w jego opisie.
4. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana
jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki. Cena nie
zawiera kosztów dostawy.
5. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą
Formularza Zamówień (Sklep www.pannakwiaciarka.pl) – 24 godziny
na dobę przez cały rok.
6. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest
zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie
składania Zamówienia.

§ 4

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie
przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę
sposobem, zgodnie z § 3 pkt 5 oraz 6 Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego
otrzymanie.
3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2
niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem.
Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie
wiadomości e-mail.
4. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
1. potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
2. formularz odstąpienia od umowy,
3. niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie
do odstąpienia od umowy.

5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa
w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży
między Klientem, a Sprzedawcą.
6. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który
będzie dołączany do Produktu.

§ 5

SPOSOBY PŁATNOŚCI

1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
1. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy
Sprzedawcy,
2. płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.
2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać
na rachunek bankowy numer: 80 1160 2202 0000 0005 2072 7471 (Bank
Millenium Bank S.A.) W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr
…”.
3. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu
płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji
Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie
płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu
z wybranych polskich banków.
4. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy
Sprzedaży w terminie 2 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że
Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
5. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.

§ 6

KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie
procesu składania Zamówienia.
2. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu
oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
1. czas kompletowania Produktów wynosi 1 dni roboczych,
2. dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez
przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. 2
– 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa
następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel
i świąt).

3. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski
za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

§ 7

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta
będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu
z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia
z dnia 30 maja 2014 r.,
2. podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta
będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie
Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
3. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego
Konsumentem za brak zgodności Produktu z umową istniejący
w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej
chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez
Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy,
4. zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz
zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać
za pośrednictwem poczty elektronicznej
na adres: [email protected] lub pisemnie
na adres: Kwiaciarnia Panna Kwiaciarka, Rzeszów, ul.
Okulickiego 10, 35-222 Rzeszów
5. w powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej
należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących
przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia
nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje
znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez
Sprzedawcę,

6. dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową,
Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a
Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt,
7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie
później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
8. w przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem –
nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest
jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
9. w związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego
Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:

a. pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia
Produktu do Klienta,
b. obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji
ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową)
i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie
14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,
c. w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca
zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia
otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie
odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie
zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
10. odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze
lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.

§ 8

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący
jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może
od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne
oświadczenie w terminie 14 dni.
2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za
niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy
lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru
niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od
umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt.
Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego
upływem.
3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu
Produktu na adres Kwiaciarnia Panna Kwiaciarka, ul. Okulickiego 10,
35-222 Rzeszów. Koszt zwrotu pokrywa konsument.

4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu
będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza
konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu,
chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o
którym mowa w § 10 o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia
od umowy oraz nie udostępnił mu wzoru formularza odstąpienia od
umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
Produktów Konsument powinien obchodzić się z Produktami
i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić
w sklepie stacjonarnym.
5. Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca
dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy
użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba
że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie
wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7
niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej
w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę
oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie
jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.
7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od
Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od
Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia
dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej.
8. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1
niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu
do Sprzedawcy.
9. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od
umowy, liczy się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje
Produkt będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności – od
dnia, w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia
inna niż przewoźnik) objął Produkt w posiadanie.
10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie
przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży m.in.,
w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany,
wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
11. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno
Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą
stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

§ 9

RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi
Elektronicznej jaką jest zawieranie Umów Sprzedaży Produktu.
2. Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie
odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej
Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu
i prezentowanych w nim materiałów.

§ 10

WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE

USŁUG ELEKTRONICZNYCH

1. Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 9 pkt 1 Regulaminu
przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
2. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej
na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas
oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo
zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem
teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
1. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
2. dostęp do poczty elektronicznej,
3. przeglądarka internetowa,
4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób
zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze
poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób
trzecich.
5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych
ze stanem faktycznym.
1. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze
bezprawnym.

§ 11

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG

ELEKTRONICZNYCH

1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej
za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
[email protected]
2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji
i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności
rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie
reklamacji przez Usługodawcę.
3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie,
nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres
e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny
podany przez Usługobiorcę sposób

§ 12

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem
polskim.
2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z
obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu
Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a
Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze
negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu,
z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów
konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby
niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą
rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4
niniejszego paragrafu.
4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą
(Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane
sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania
cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z
pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności
poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego
wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez
sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie
internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz

Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy
Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest
na stronie internetowej:
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może
skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań
statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie
roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
6. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może
w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej
ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod
adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.